Hver hudtype har sine egne specifikke behov. Vælg din hudtype og dit behov for hudpleje, og læs mere hvad du kan gøre.




TOLERIANE Multi-Dimensions Mascara forstærker og definerer øjeblikkeligt vipper og beskytter mod miljømæssige aggressorer. Ikke irriterende for sensitive øjne.
SÅDAN PÅFØRES DEN
Anbring børsten ved vippens rod, og bevæg børsten langsomt mod vippernes spidser, mens du drejer håndleddet forsigtigt. Påfør mascaren i en enkelt bevægelse på hele vippelængden, for at adskille vipperne uden at de klumper sig sammen eller får for megen mascare på.
Sort mascara der giver volumen, adskiller og forlænger samt styrker og beskytter vipperne. Øjenvipperne synes definerede, voluminøse og opleves behagelige hele dagen.
Høj tolerance
Sensitive øjne
Velegnet til kontaktlinsebrugere
Hypoallergen formel
6 Måneder
-
Børste
-
Voksne
-
Omfang
Definition af styrkende -
Øjne
HOVEDINGREDIENSER
HVAD ER DER INDENI?
SERUM MED ARGIN
RENE PIGMENTER
B183109/3
HVILKEN
HAR DU BRUG FOR?
DET PERFEKTE MATCH
TIL DIN HUD
DIN TOLERIANE MAKEUP TRIO
Takket være vores serie med 100 % hypoallergene produkter til sensitive øjne, læber, ansigt og negle gør TOLERIANE MAKEUP det muligt at minimere forekomsten af hudreaktioner, samtidig med at den dækker godt og giver en flot farve.
SE DE ANDRE
PRODUKTER I SERIEN
La Roche-Posay makeup er til alle hudtyper - selv den mest sensitive hud. Vi tilbyder et bredt sortiment af makeup til sensitiv hud, sensitive øjne, læber og negle med høj tolerance og uden parfume.
-
Korrigende flydende foundationTOLERIANE
Sensitiv og intolerant hud
KORRIGERENDE FLYDENDE FOUNDATIONSe mere -
DET ER DOKUMENTERET
BRUGERES UDTALELSER
1 ud af 2 kvinder har sensitive øjne **
85% af kvinder bruger mascara ***
54% “kunne ikke leve uden” ****
Begrænser prikken om dagen:
68% oplever, at øjnene løber mindre i vand ved brug af Toleriane Multi-Dimensions Mascara*.
* Source: tend sights datamonitor consumer survey & analysis, may 2014, 25 000 respondents from 25 countries.
** IPSOS 2007 Europe.
*** IPSOS 2007 Study on 14,000 women using cosmetics in Europe.
**** Consumer & Market Intelligence. 2012 Cosmetics Category. Incidence Check – Mascara Category.